Case study eWezwanie

Case studies

Automatyczna windykacja w praktyce.

FAQ

Odpowiedzi na pytania, zawarte w dziale FAQ, są wyjaśnieniem niektórych punktów regulaminu. W kwestiach spornych wiążącą prawnie i ostateczną jest treść regulaminu. O wszystkich zmianach w regulaminie użytkownicy aplikacji eWezwanie są powiadamiani zgodnie z postanowieniami regulaminu.

  • Czy klient może pozwać mnie do sądu za podanie jego danych w aplikacji?

    Nie. Współpracując z klientem masz możliwość przetwarzania jego danych dla potrzeb sprzedaży swoich usług i ściągania płatności. Skoro dłużnik nie płaci, to masz prawo skorzystać z naszego systemu, by wysłać mu przypomnienie o zapłacie.

  • Co się stanie, gdy mój klient zgłosi się do eWezwania i poinformuje, że zrealizował już płatność?

    W takiej sytuacji przekażemy tę informację do Ciebie. To Ty zdecydujesz, co dalej robić.

  • W jaki sposób zabezpieczane są podawane przeze mnie dane?

    Dane zapisywane są w macierzy RAID 10, która daje maksymalną ochronę przed ich utratą. Serwery, na których przechowywane są dane, 24 h na dobę są monitorowane i fizycznie ochraniane przez certyfikowanych ochroniarzy.

    Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, administrator zobowiązany jest do zapewnienia ochrony przetwarzanych danych osobowych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

  • Czy inne osoby mają dostęp do wprowadzonych przeze mnie danych?

    Do podanych przez Ciebie danych masz dostęp tylko Ty oraz administrator. Zgodnie z regulaminem, który jest wiążącą formą umowy dla obu stron, administrator nie może wykorzystać danych w celach innych niż statystyczne.

  • Na czym polega statystyczne przetwarzanie danych?

    Przetwarzanie danych w celach statystycznych polega na wykorzystaniu danych wyłącznie do opracowań, zestawień i analiz statystycznych. Pozyskane dane są poufne, podlegają szczególnej ochronie i są objęte tajemnicą statystyczną. Udostępnianie lub wykorzystywanie danych dla innych celów jest zabronione pod rygorem odpowiedzialności karnej.

  • Czy klient może zablokować możliwość wysyłania do niego wezwań?

    Nie. Jedyną możliwością jest blokada numeru telefonu, z którego jest wysyłany sms z eWezwaniem – nie będzie to jednak efektywne, ponieważ smsy wysyłane są z kilku tysięcy różnych numerów, kolejne przypomnienie o płatności i tak trafi więc do Twojego klienta.

  • Ile to kosztuje?

    Korzystanie z funkcji eWezwania jest bezpłatne przez pierwsze dwa tygodnie po rejestracji. Po tym czasie należy wykupić abonament. Aktualny cennik jest dostępny pod adresem: ewezwanie.pl/cennik.

  • Mam problem z działaniem aplikacji eWezwanie lub Dobrego Płatnika. Gdzie mogę uzyskać pomoc?

    Skorzystaj z formularza kontaktowego. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

  • Dlaczego podaję tylko NIP, a nie pełne dane klienta? Skąd dane moich klientów biorą się w systemie?

eWezwanie na bieżąco importuje dane z KRS i GUS. Dzięki temu nie musisz poświęcać swojego czasu na podawanie wszystkich danych – aplikacja odciąża Cię, robiąc to za Ciebie. Dane zawarte w KRS i GUS nie są danymi poufnymi, mogą więc być udostępnione w systemie. Ty musisz podać tylko dane kontaktowe do osób, odpowiedzialnych za regulowanie płatności (mail, telefon), by eWezwanie mogło wysłać przypomnienie o płatności.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skorzystaj z formularza kontaktowego.